Ciężko pali po kilku godzinach 1.9 TDI 90km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • magdalenka
    Classic
    • 2009
    • 3

    Ciężko pali po kilku godzinach 1.9 TDI 90km

    Witam
    Ja nie mam aż tyle jak co poniektórzy z kolegów pod maską ale swego czasu jadąc miałem "na zderzaku" gościa któremu chyba się spieszyło, a że wjeżdżaliśmy na ta samą drogę (średnicową bo to na śląsku rzecz się działa ) pomyślałem że po prostu trochę przycisnę żeby mu odblokować pas .... no tak też zrobiłem pierwsze 20 metrów pomimo, że miał WOLNY pas obok siedział za mną ale potem jakoś "wykręciłem prawie do końca" i ... gość troszkę "odstał" ode mnie i o dziwo przez cała drogę do Katowic nie jechał "za mną" ale obok na pasie tak z 20 metrów z tyłu i mnie nie wyprzedził pomimo że inni nas wyprzedzali, a jechałem niecałe 90 ...
    "Polska droga to dziwna kraina"
    pozdrawiam
  • lukii23
    Classic
    • 2008
    • 24

    #2
    Ciężko pali po kilku godzinach 1.9 TDI 90km

    Witam wszystkich. wiem ze ten temat był juz poruszany na forum ale zadny nie odpowiada moim objawom. a wiec tak... ide rano do auta kluczyk w stacyjke nie czekam na świece bo przy temp. 10 stopni nie grzeją opdalam.. kreci kreci kreci kreci i jest. biały dymek i klekocze. gasze auto i zapalam raz jeszcze. jeden obrót i jest. i teraz tak swiece nowe. ale przy takiej temperaturze nie grzeją. zmieniłem wężyki od powrotu z wtrysków. załozyłem tez pomiedzy filtrem a pompom zaworek zeby paliwo nie wracało. i nic. kiedy auto chodzi widac pęcherzyki powietrza. i moje pytanie czy to normalne? bo może to przyczyna? jesli to nie jest normalne to moze ktoś miał juz podobny problem? gdzie szukac? moze to wina samego filtra? ktos pisał ze przez jakis rezystor podłączony domowym sposobem poskutkowało a ja chce to rozwiazac normalnie. prosze o pomoc i dziekuje pozdrawiam Łukasz

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Sprawdź kąt wtrysku. Z reguły przyczyną słabego palenia na zimnym jest zły kąt wtrysku.

      Pozdrawiam
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • swietlikx
        Classic
        • 2009
        • 13

        #4
        Zdecydowanie zacznij teraz od ustawiania kąta wtrysku u mnie pomogło nie mam teraz problemów z porannym zapalaniem samochodu.
        Wcześniej wymieniłem świece i czujnik temperatury chłodzącej i nie pomogło.
        Tylko kąt wtrysku.

        Komentarz

        Pracuję...